Free cookie consent management tool by TermsFeed Generator Update cookies preferences

Servisné zabezpečenie

Nákupom zariadenia pre nás obchodný vzťah nekončí. Kvalitné servisné zabezpečenie je nevyhnutnou podmienkou bezproblémového fungovania stroja po celú dobu jeho životného cyklu. LevServis, s.r.o. takýto servis zabezpečuje prostredníctvom vlastných, XEROX-om preškolených a autorizovaných servisných technikov.

Spôsoby vykonávania servisu

Pre našich zákazníkov a záujemcov zabezpečujeme tieto základné druhy servisu:

T+M (Time+Material)

Obvyklý spôsob servisného zabezpečenia. Zákazník hradí hodinovú sadzbu za prácu technika a sadzbu za prejazdené kilometre. Ďalej si zákazník hradí spotrebný materiál a diely nevyhnutné pre opravu zariadenia.

 

FSMA (Full Service Maintenance Agreement)

Servisná zmluva o plnom servisnom zabezpečení a údržbe zariadenia medzi zákazníkom a poskytovateľom, ktorú je možné uzatvoriť na 12 až 60 mesiacov. V praxi to znamená, že o všetko sa stará poskytovateľ, nie zákazník, ten len dopĺňa papier.

Poplatky sú na mesačnej alebo štvrťročnej báze iba za reálne uskutočnené výtlačky na zariadení, bez paušálu ktorý zákazníka zaväzuje tlačiť. Cena za výtlačok zahŕňa servisné úkony na zariadení, vrátane práce a dojazdu servisného technika, ale tiež dodávky originálneho spotrebného materiálu a náhradných dielov po celú dobu trvania zmluvy – okrem kancelárskeho papiera.

 

Sústreďte sa na svoj biznis, o zvyšok sa postaráme my!

Výhody plynúce z uzavretia servisnej zmluvy (FSMA):

  • Profesionálna starostlivosť o zariadenie po dobu až 60 mesiacov.
  • Fixné a predvídateľné náklady na prevádzku.
  • Zmluvne garantovaná doba odozvy a opravy.
  • Automatická prednosť pri nahlásení servisnej požiadavky oproti nezazmluvneným zákazníkom.
  • Kompletný originálny spotrebný materiál, náhradné diely, cestovné a práca technika (v pracovnej dobe) v cene výtlačku.
  • Dojazd servisného technika na druhý pracovný deň.
  • Doručenie spotrebného materiálu do 4 pracovných dní od nahlásenia.
  • Zapožičanie náhradného zariadenie (s min. rovnakým výkonom).
  • Pravidelná aktualizácia najnovšieho softvéru.
  • Prehľadná webová aplikácia Chester na objednávanie spotrebného materiálu, servisných zásahov a sledovanie „histórie“ zariadenia.
  • Pracovná doba technika v pracovných dňoch: 8:00 – 16:30 h.
  • Telefonická linka podpory LevServis, s.r.o., ktorá je k dispozícii v pracovných dňoch od 7:30 – 17:00, kde rýchlo, kvalitne a ochotne poradíme s akýmkoľvek prípadným problémom.

Servisná starostlivosť (FSMA) je podmienkou pri obstaraní zariadenia formou operatívneho prenájmu!

Potrebujete opraviť tlačiareň ?

Poskytujeme rýchly a odborný servis zariadení Xerox a ďalších značiek – v záruke aj po nej.

Nahlásiť poruchu

LevServis s.r.o.

J. Švermu 2271/28, 934 05 Levice

e-mail: obchod@levservis.sk

tel.: +421 903 798 911