Nákupom zariadenia pre nás obchodný vzťah nekončí. Kvalitné servisné zabezpečenie je nevyhnutnou podmienkou bezproblémového fungovania stroja po celú dobu jeho životného cyklu. LevServis, s.r.o. takýto servis zabezpečuje prostredníctvom vlastných, XEROX-om preškolených a autorizovaných servisných technikov.
Pre našich zákazníkov a záujemcov zabezpečujeme tieto základné druhy servisu:
Obvyklý spôsob servisného zabezpečenia. Zákazník hradí hodinovú sadzbu za prácu technika a sadzbu za prejazdené kilometre. Ďalej si zákazník hradí spotrebný materiál a diely nevyhnutné pre opravu zariadenia.
Servisná zmluva o plnom servisnom zabezpečení a údržbe zariadenia medzi zákazníkom a poskytovateľom, ktorú je možné uzatvoriť na 12 až 60 mesiacov. V praxi to znamená, že o všetko sa stará poskytovateľ, nie zákazník, ten len dopĺňa papier.
Poplatky sú na mesačnej alebo štvrťročnej báze iba za reálne uskutočnené výtlačky na zariadení, bez paušálu ktorý zákazníka zaväzuje tlačiť. Cena za výtlačok zahŕňa servisné úkony na zariadení, vrátane práce a dojazdu servisného technika, ale tiež dodávky originálneho spotrebného materiálu a náhradných dielov po celú dobu trvania zmluvy – okrem kancelárskeho papiera.
Servisná starostlivosť (FSMA) je podmienkou pri obstaraní zariadenia formou operatívneho prenájmu!
Poskytujeme rýchly a odborný servis zariadení Xerox a ďalších značiek – v záruke aj po nej.
Nahlásiť poruchuĎakujeme, že nás kontaktujete. Štandardne odpovieme do 24h