Servisné zabezpečenie
Spôsoby vykonávania servisu
Pre našich zákazníkov a záujemcov zabezpečujeme tieto základné druhy servisu:
T+M (Time+Material) – obvyklý spôsob servisného zabezpečenia. Zákazník hradí hodinovú sadzbu za prácu technika a sadzbu za prejazdené kilometre. Ďalej si zákazník hradí všetok materiál potrebný pre prevádzku stroja.
FSMA (Full Service Maitenance Agreement) – servisná zmluva o plnom servisnom zabezpečení a údržbe Vášho zariadenia medzi zákazníkom a servisnou organizáciou, ktorú je možné uzatvoriť na 36, 48 alebo 60 mesiacov. V praxi to znamená, že sa v podstate nemusíte o nič starať. Poplatky sú na mesačnej alebo štvrťročnej báze za reálne uskutočnené výtlačky na Vašom zariadení. Cena za výtlačok zahŕňa servisné úkony na zariadení, vrátane práce a dojazdu servisného technika, ale tiež dodávky originálneho spotrebného materiálu a náhradných dielov po celú dobu trvania zmluvy – okrem kancelárskeho papiera. V závislosti na Vašich preferenciách sa servisná zmluva môže rozšíriť aj o kancelársky papier.
Sústreďte sa na svoj biznis, o zvyšok sa postaráme my!
Výhody servisného zabezpečenia
- Profesionálna starostlivosť o Vaše zariadenie po dobu až 60 mesiacov.
- Fixné a predvídateľné náklady na prevádzku.
- Zmluvne garantovanú dobu odozvy a opravy.
- Automatická prednosť pri nahlásení servisnej požiadavky oproti nezazmluvneným zákazníkom.
- Kompletný originálny spotrebný materiál, náhradné diely, cestovné a práca technika (v pracovnej dobe) sú v cene výtlačku.
- Dojazd servisného technika na druhý pracovný deň.
- Doručenie spotrebného materiálu do 4 pracovných dní od nahlásenia.
- Zapožičanie náhradného zariadenie (s rovnakým alebo vyšším výkonom).
- Pravidelná aktualizácia najnovšieho softvéru.
- Prehľadná webová aplikácia na objednávanie spotrebného materiálu, servisných zásahov a sledovanie „histórie“ Vášho zariadenia.
- Pracovná doba technika v pracovných dňoch: 8:00 – 16:30 h.
- Telefonická linka podpory LevServis, s.r.o., ktorá je k dispozícii v pracovných dňoch od 7:30 – 17:00, kde vám rýchlo, kvalitne a ochotne poradíme s akýmkoľvek prípadným problémom.
Servisná starostlivosť (FSMA) je podmienkou pri obstaraní zariadenia formou XEROX Leasingu!