Nech už máte jedno alebo desiatky zariadení, OptimiDoc Vás odbremení od zdĺhavej správy tlačových zariadení, umožní tlač z mobilných zariadení odkiaľkoľvek a ponúkne pokročilé funkcie digitalizácie a vyťažovania dokumentov, teraz už aj za pomoci AI.
OptimiDoc rozširuje funkcionalitu multifunkčných zariadení a tlačiarní a tým pomáha firmám znižovať náklady, zjednodušovať prácu a zaistiť bezpečnosť pri práci s dokumentami. Je to riešenie ktoré vám zaistí kontrolu nad firemnou tlačou, kopírovaním a skenovaním s možnosťou sledovania celkových nákladov na tieto operácie na konkrétneho užívateľa alebo zariadenie. Pomocou zabezpečenia prístupu k zariadeniam ochráni vaše firemné dáta pred odcudzením.
V neposlednom rade vďaka inteligentným nástrojom pre tlač a digitalizáciu dokumentov zjednoduší a urýchli prácu vašich zamestnancov, ako aj IT správcom.
Viac informácií o softvéri OptimiDoc nájdete v priložených brožúrkach:
Nie je to stroj, je to inteligentný pracovný asistent.
Každá tlačiareň a multifunkcia s technológiou ConnectKey sa stáva stredom ekosystému produktivity. Spája vaše zariadenia s jednotným intuitívnym užívateľským rozhraním, ponúka pripojenie ku cloudu a mobilným zariadeniam, zaisťuje zabezpečenie a prístup k službám s pridanou hodnotou. Teraz môžete robiť viac ako len tlačiť, skenovať alebo kopírovať. Budete prepojení ako nikdy predtým.
Technológiu ConnectKey teraz ponúka v základnej výbave celá nová rodina zariadení XEROX radu VersaLink aj AltaLink.
Viac informácií o technológii XEROX ConnectKey nájdete v priložených brožúrkach:
Ďakujeme, že nás kontaktujete. Štandardne odpovieme do 24h